Hydroserwis ul. Skrajna 86B
25-650 Kielce
  • 600 505 766
  • 500 585 449
  • 726 488 816
  • 41 345-84-83

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo w pełni usatysfakcjonowani naszą pracą. Potwierdzeniem naszej rzetelności jest 12-miesięczna gwarancja udzielana na wszystkie wykonane przez nas usługi.

  • Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz serwisowy.
  • Zadzwoń pod numer 500-585-449 my wyślemy kuriera po gotową przesyłkę. Koszt wysyłki w obie strony to tylko 70 zł.
  • W przeciągu 24h od momentu otrzymania Twojego sprzęgła zostanie ono naprawione i odesłane kurierem na Twój adres.
  • Oferta

    Regeneracja tarczy sprzęgła

    Przy regeneracji tarczy sprzęgla należy szczególną uwagę zwrócić na odpowiednią grubość nowej tarczy oraz odpowiednie nity, które muszą być zakuwane tak aby nie uszkodziły tarczy, co nie jest widoczne przy jej obróbce, a wychodzi w trakcie ekspoatacji, zwłaszcza przy silnikach o dużej mocy powodując jej zerwanie. Tłumik drgań powinien być również sprawdzony, ewentualnie wymieniony, ponieważ odpowiada za płynne ruszanie. Bardzo ważna jest jakość okładzin co ma wpływ na przebieg nowego sprzęgła.

    Regeneracja docisku sprzęgła

    Docisku nastawne ( samo regulujące) wymagają największej uwagi, należy koniecznie cofnąć sprężynę. Bardzo ważne jest aby docisk sprzęgła był dokładnie zeszlifowany, ponieważ jego wcześniejsza praca w wysokich temperaturach pofalowała jego powierzchnie oraz miejscowo utwardziła. Sprężyna centralna jest sprawdzana na siłę i głębokość działania dociku, tak aby potem po montażu nie powodowała dodatkowego poślizgu sprzęgła. Wszystkie elementy dociku muszą być sprawdzone, ewentualnie wymienione.

    Montaż sprzęgła samonastawnego wymaga specjalnego narzędzia. Nieprawidłowe przeprowadzenie czynności montażu i demontażu może zakończyć się uszkodzeniem docisku i awarią sprzęgła. Opisujemy, jak powinno się przeprowadzić te czynności.

    By sprzęgło samonastawne SAC zostało zamontowane prawidłowo, zalecane jest stosowanie specjalnego narzędzia, które umożliwia wstępne naprężenie docisku zabezpieczając pierścień regulacyjny przed przesunięciem. Narzędzie przedstawiono na poniższych ilustracjach. Niezastosowanie narzędzia powoduje uszkodzenie docisku SAC i awarię sprzęgła.



    Regeneracja koła zamachowego

    Koło zamachowe jest wyposażone w wieniec zębaty, który należy sprawdzić, czasami w czujnik położenia wału, odpowiada za odprowadzenie ciepła przy pracy silnika oraz jest tzw masą wirującą silnika.. Ważnym jest również dokładne zeszlifowanie powierzchni ciernej koła zamachowego tak aby wyeliminować miejsca nie równe, przypalone, zdeformowane.

    Sprzęgło po przeprowadzeniu profesjonalnej regeneracji jest sprzęgłem w pełni wartościowym . Nie odbiega w żaden sposób od sprzęgła nowego. Regeneracja to sposób stosowany również przez producentów nowych części na oszczędności materiałów a co za tym idzie kosztów produkcji nowych części. Czas regeneracji sprzęgła to 1 do 8 .

     

    © Wszelkie prawa zastrzezone 2019 www.naprawa-sprzegla.pl

    Realizacja: strony www